Thursday, September 17, 2009

siapa cantik+hensem baca niee..

salam ukhwah..hye all..saje je tjok tu..nak mgada kit..hehe..ramadhan hmpir tamat..sedih le..xde rsa pn nak raya..btol nie..i x tipu..rsa nak puasa lgi..bile fikir balik masya Allah..tlalu byk dosa yg mengiringi hdup aku slama ini..bln puasa ini aku nak tebus blik semua dosa2 ku..moga2 taubat ku dtrima Allah..byk pkara yg aku sedari spnjang ramadhan nie..byk pkara yg aku pelajari spnjang ramdhan nie..Ya Allah..btapa jahil nya aku..nafsu dan syaitan mguasai diri untuk trus bebrbuat dosa..padahal skrng sudah akhir zaman..aku mseh bgembira mlakukan dosa..Ya Allah..ampunilah dosa hamba mu ini..kpd para muslimin dan muslimah,ambil lah kesempatan ini untuk mburu lailatul qadar..adalah rugi jka anda tidak mburu peluang ini..ok lah geng..aku bukan nak bgi tazkirah..cuma nak mnunjukkan btapa indahnya ramadhan jika anda btol2 mghayati nya..=) mungkin sudah terlambat untuk aku mgungkapkn nya..SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN..=)

No comments:

Post a Comment