Monday, May 17, 2010

~first day after first anniversary~

salam namaste..hehe..ola sumer..hehe..oleh krana tjuk ritok best gilak..dan aku hepi alu2 ritok..so,aku rajin giler nak mengupdate blog tok dgn mggunakan tulisan hijau yg senget tok..hehe..stail bah hehe..ok2..mok citer tok..hahaha..BEST GILER RITOK!!!!!!!

**utk pengetahuan sumer,ritok tdk sambutan ari guru..byk lah agenda2 nya..ku sik suka bab baca membaca utusan yalah nang pnjang berjela..hehe..ok2..mok crita cney start nya kehepian tok melanda aku..hehe..first of all,after rehat ya..ckgu2 lawan biak skolah lam sukaneka..byk lah acara..hehe..first d liat ku..of koz d cney my dear main..haha..rah futsal ler..hehe..aku liat tdk ngan myne n lyen..myne tauk2 jak aku mmg nak g cia..hehe..thx myne memahami..hehe..mekorg tgk lah tek..hehe..then nya sruh aku PEGANG JAM nya yu..hehe..wahhh..istimewa nya aku!!hahaha..kaydu2..syok2..
haha..then,mekorg myne g tgk bola jaring gik..liat ckgu zura main..hehe..almaklum tek atlet sekolah dolok2 marek..hehe..chayok2..hehe..then..byk gik lah acara..susah nak jelaskan satu persatu..huhu..after that..abis dah sukaneka..ku g surau semayang..lupak nak madah ku bak hanset tdk..hehe..senang kit..hehe..then abis semayang ya..ada mesej dtg..sruh agak myne d dewan..aku pun agak lah bestfren ku ya tek..tgk2,myne dtg mbak pinggan kertas ada kek n salad..hehe..myne padah my dear bagik..wahhh..syok2..hehe..then..abis dah semua nya..ckgu2 hepi..aku pun hepi..myne pun hepi..hehe..aku,myne n ada gik pengawas sekolah bersihkan dewan..hehe..lelahhhhhh!!hohoho..p xpa,senaman utk badan hehe..b4 balit ya,aku jumpa nya!!!!!!!!!!hehehee..sapa gik nak..hehe..suke3!!hehe..thx syg 4 everything..hepi one day after anniversary hehehe..muahhhxx..thx to myne juak..love u myne!!!

***begitu lah kisahnya..hehe..adioss amigoss~btol kah??haha..hentam!

No comments:

Post a Comment