Saturday, January 1, 2011

help me please

aku merintih,aku menangis,aku mengharap,tapi aku jatuh.lemas dalam tangisan ku sendiri.menunggu2 sesiapa dtg menyelamatkan ku.namun,aku hanyut.bukan tiada sesiapa.tp semua org begitu sibuk dgn hal masing2.aku meraung,aku menjerit,tapi tiada telinga yg mendengar jeritanku.aku melambai,tapi tiada mata yg melihatku.aku terus menangis.aku letih.badanku lemah.inginku pejamkan mata.namun aku begitu takut.masih dapatkah aku melihat wajah yg aku syg keesokan hari?masih dapatkah aku mendengar suaranya?masih dapatkah aku belai rambutnya?masih dapatkah aku berbicara dgn nya?mungkin ya atau mungkin tidak.hari ini.ya hari ini.aku akan gunakan hari ini dgn sebaik2 nya.walau sesaat bersamanya.kerana esok aku tidak pasti samada hari ini akan kah tiba lagi?mungkin dia tidak mengerti rasa hati dan perasaanku.tapi itu bukan salahnya.kerana aku tidak memberitahu nya.tapi hari ini.ya hari ini.aku akan bercerita dgn nya.aku akan memberitahu nya setiap yg berbicara d hati ku.akan ku luah.kerana pedih menyimpannya.aku ingin berkongsi.brkongsi segalanya dgn yg tersyg.sebelum penyesalan menghantuiku.moga kau memahamiku.kerana aku cuma ada kamu,sayangggggggggggggggggggggggggggggg.

No comments:

Post a Comment