Thursday, March 10, 2011

its okay

hai suma.aritok 11 mac.tarikh hot ticket ku abis.hehe.8 mac ariya is my day.bukan wedding ha.aku pun birthday la.haha.ok2 jak.sedih juak cam xda org ingat n care.suma plan x mnjadi.kesian kan?ITS OKAY.aku dah besa bah.18 dah tok.no cry2.no sad2.me is me.sukati aku mok polah apa.jgn kaco.boh gago2.sabar2.hehe.tapi d sebalik sedih ari ya,ada juak happy nya.hehe.tqvm kepada org2 yg mghappykan aku.yeayyy hi-5 k cdak!!! =)

erm.penantian sememangnya satu penyeksaan kan?huhu.tambah2 gik bila penantian langsung tidak d hargai.adushh.bagei d letak garam atas luka yg pedih.berderai airmata.huhu.ya bukan cita kau ya.penantian aku dhargai.kot.just rasa semakin hari semakin jauh.yaaa suma org bz ngan tugas masing2.tidak terkecuali aku.entah pahal ngan perasaan aku tok.huhu.uishhh aku dah besa la.lupak.hehe.ITS OKAY.biarlah cdak wat keja cdak.kita sama2 doakan cdak berjaya di dunia dan akhirat.peace for all my beloved.yeayyy!!!

myne....xlamak gik nya balit.ari ahad tok.best nya.hehe.aduhhh kelakar jabak nya ya kelak.haha.rindu kat myne.byk giler benda mok d cerita tok.3bulan oi.huhu.c u soon myne.hehehe.esok ku g miri.tp aku cam da rasa malas mok ikut.aduiiii.pulang ari bah.kelak ari ahad cdak nenek dr kampung dtg btu.meriah umah.bestnye.hehe.mesti aku bz lak.ITS OKAY.asal ku seronok.dan bole melupakan kekusutan jap.yeayyyyy!!!

ITS OKAY.ITS OKAY.ITS OKAY.here for now.sorry lamak x post.hehe.tata titi

No comments:

Post a Comment