Thursday, June 3, 2010

petang yg kecoh..aha but nice..=)

moshi2..hehe..jumpa gik..hehe..ada cita best tok!!dan aku xmok melupakan nya..so,aku rajin lah bukak blog tok update..sblum benda ya ilang dr ingatan..hoho..kedak tok..tdk aku n husband ku ym bah..hehe..BESTTTTT!!
hehe..borak2 lah..then tiba2 crita sal air..aku padah lah aku minum air bliss..then nya padah bgus2 utk perut aku yg salu sakit tok..hehe..ya ku padah..bukan apa nya sakit..ada ank kita bah dalam tok..hehe..ya nya padah anak first..zaim..hehe..2nd zahrah..hehe..aicehhh..dah da nama anak oww..hehe..ya nya padah nya panggil aku ibu..aha..i like3x!!hehe..hehe..then ku padah aku pggil nya abah..hehe..syok nyerr..ada anak kedirik ngan nya..hehe..ku berangan lok..~~hehe

then ptg tok tek kecoh ngan miak kecik yg cute tok..nangis jak keja..adui2..hehe..aku gik bingung..hehe..sabar2..hehe..practice make perfect kan yg?hehehe..sepetang bersama AMMAR HAKIMI..~nie lah budak kecik tu yg..=)


*ajak bergambar bru syok nya tok..hehe..nang xpat liat camera ckit..hehe..byk gik gmbar nya lam laptop tok..nang begaya abis..show strong nya..hehe..so thats all utk aritok..ehehe..hope aku tido lena malam tok..kimi jgn nangis gik k..hehe..muaahhxx utk husband yg jauh..~~ngeeee..=)

No comments:

Post a Comment