Saturday, June 5, 2010

**syok nyer!!**

salam sumer..hehe..wah2..syok nyer ari nie!!hehe..happy wow aritok..hehe..mok tau pahal?hehe.. coz aku dah dapat perfume ya..hehe..myne antar g umah tadik..hehe..kul 3 lebih gya lah..hehe.. myne antar mee jawa juak..wahh sedapp hehe..almaklum lah tek aku kan dah berkurun terer masak yalah mala jadi juri masakan myne..hehe..p apa2 pun mee jawa myne polah sedap..aku pun kenyang..hehe..makseh myne!!!!~for MEE JAWA n PERFUME ya..hehe

ptg tek ku kuar ngan family..kul 5 gya..g minum rah kedai..pasya mek org ke waterfront..aku terserempak ngan mimin,maa n acuk..hehe..dan aku terserempak ngan seseorg yg mghantui aku dolok 2009..EBOWLLLLL!!!hohoho..gila..first2 aku x kenal nya..then nya tegur aku..aku terliat beg nya..ya ku kenal coz beg ya nya pakei tahun lepas..hoho..nebes aku..haha..terus ku cepat2 g depan takut nya bak kelakar..huhu..bukan sombong..p takut perkara lepas berulang..huhu..

~~windu MR SAYANG..hehe..muuuahhhxx~~

No comments:

Post a Comment