Thursday, September 23, 2010

happy birthday to my bestfriend!

salam suma..ritok bufday myne..hehe..berseri2 muka nya tadik..almaklum dah tua haha..ku wish ngan nya malam td kul 1130..p aku second person..rie mesti lah first hehe..aku kira hebat ya..=p..happy bufday skali gik myne!love you so much..semoga cepat tua..=p opps!

tadik juak..tyme rehat..ku g agak nya..berjalan menuju ke arah nya dgn membawa sebuah beg berwarna putih berisi kan kotaak hijau yg di dalam nya ada sehelai BAJU..hehe..ku beli k nya..ku jatuh hati bah ngan t-shirt ya..mesti lah ku berik ngan org trsayang kan..haha..betul3!hope nya suka baju ya..hoho..sorry,simple jak..heeee..tp mekorg x cakap lamak..hoho..tauk2 jak aku..malu2 pusak..haha..bukan pa..mekorg jarang jumpa bah..b4 g jumpa nya tadik pun aku kesakitan keprutan kerana kenebesan..haha..ish3!

then pulang skolah tek..ku jalan kaki..tiba2 tupp..hujan renyai..nebes dah tyme ya..aku kan sik leh kenak ujan..mok lari p aku k kain..malu jak..haha..tiba2 bunyi hon..rupa2 nya mak aku..trus ku masuk keta..trus berjalan ngan mak ku tanpa pulang umah..g makan..jumpa helmi ngan hanif juak tadik..hoho..then ku g beli kek..coklat cake of coz..hehe..utk myne n sygku..esok lah berik ho..hehe..

sampei umah..ku trus call nya..takut nya becarik..huhu..crik juak nya aku ho..hehe..cakap punya cakap..hehe..then nya nun tido dah atas sofa nya d depan tv..ai la sygku..tido2..ish3..sikpa la..lelah kot nya..consider2..hehe..dan sekarang aku kebuntuan x tau nak molah apa..adui..rasanya nak men game la..pas asar lak belajar gk..malam lak g open house umah mamat..sediakan perut!hehe..=p

so,thats all for today..kadang2 perkataan yg sering kita dgr boleh jadi perkataan yg kita tak suka dgr utk seterusnya..

No comments:

Post a Comment