Saturday, September 25, 2010

sedih dan pedih

bila kita rasa sakit giler kat hati,kita rasa mok menjerit jak..
bila kita rasa air mata kita mok mengalir dengan derasnya,kita rasa sedih giler..
bila kita rasa kemahuan kita x tercapai,kita rasa hampa sgt..

aritok,aku rasa sedih dan pedih giler..hujung minggu tok adalah hujung minggu yg sgt sedih dan pedih..aku dgn niat yg baik..tp..apa yg aku mok polah ya x di izinkan..aku bukan bertindak berat sebelah..tp aku cuma membantu org yg sgt2 memerlukan pertolongan..dgn niat yg baik kerana Allah..aritok juak,air mata ku mengalir..menahan sakitnya d sanubari..xfaham ku..kenak org sik mok memahami aku?kenak org memandang serong setiap apa yg aku lakukan?kenak org xpercaya bila aku mok melakukan sesuatu yg baik?hina gilak kah aku?keji gilak kah aku?jaik gilak kah aku?pahal a?coba padah terus terang ngan aku..salah kah apa ku polah ya?arggghhh geram!!sabar2..

aku cuma ingin merapatkan silaturahim..cuma ingin membina kenangan..menyimpan memori..bersama org2 d sekeliling..so,dengan cara membantu..insyaAllah semua ya boleh tercapai..tp..kenak ada juak org yg sik suka apa d polah aku?xfaham ku..aku x salahkan sapa2..just padah la bait2 n sebab2 samada apa ku polah ya salah kah..aku memerlukan penjelasan..namun hampa..

aku rasa berdosa n sgt bersalah kerana menghampakan ramai org..mengecewakan ramai org..Lailahaillah..maafkan aku..aku x berniat mok polah camya..aku tauk dgn aku meminta maaf x cukup..aku minta maaf..tp ya jak ku pat polah..maafkan aku..hati aku turut sedih n pedih menghadapi semua tok..sakit!!

namun aku akui..malam tadik malam yg best..kenangan yg hanya tggal kenangan..bersama wafi yg comel..bersama puan ika yg baik..n lain2..aku tersenyum mengingatinya..tp pagi tok tek,aku telah menghampakan hati cdak semua..aku minta maaf..sgt2 maaf..

aku mok belajar rajin2..habiskan trial 2..habiskan spm..then PERGI JAUH..belajar biar sampai ke negeri cina..ya jak dapat ku padah..sakit d hati bukan hanya coretan d kertas,luahan d mulut,dan tertaip d ctok..xmampu ku padah..biarlah aku simpan selebihnya..ujian Allah..aku terima..wassalam...

No comments:

Post a Comment