Friday, October 8, 2010

its okay,my dear

my dear..
saye okay jer..senyum nie..=)..mmg saye geram sgt tadi..tapi,skrg dah okay..=)..jgn risau k..saye dah okay,awak pun mesti lah okay..jgnlah salahkan diri g k..awak dmaafkan..hehe..jgn risau k..i need u 2 smile,honey..=)..okay,saye sayang awak..=)

hope nya baca tok..ku sik tauk gney nak madah ngan nya..aku takut mun ku cakap lak makin teruk..almaklum aku tok kadang2 ckap ya lepas2 jak..aku xmok nya terguris ngan kata2 ku..so,aku terangkan segalanya lam tok..aku dah maafkan nya..xdalah besar gilak hal ya..hope nya sik rasa bersalah..aku mmg berniat nak tolong nya..ikhlas..

skrg,nya nun d sane..hehe..hope u enjoy ur time..smile k..plissz..kalau awak tak smile,saye rase bersalah pulak..=) salam sayang buat suma..

No comments:

Post a Comment