Saturday, October 30, 2010

mimpi xbest

wei suma..ku tido malam tadik..n ku mimpi..ku sik tauk pahal ku mimpi ya..ngek lu..xbest mimpi ya..xbest alu..aku harap ku x mimpi kedak ya gik..cisss..pergi jauh2 ko mimpi yg jaik..

mimpi ya camtok..tyme ya..malam..mcm ada parti lah kat sekolah tek..tyme ya dah abis.. ku n myne g lah cuci pinggan2..aku kan cuci pinggan so ku bukak lah cincin yg gerek ku bagik ya..xmok kotok n basah bah..syok2 ku cuci..ada sorang hamba Allah tok..agak lah aku..aku xkenal nya gilak..kenal muka jak..nya org asrama..tiba2 ya nya madah "eh,tok bukan cincin ____ kah?" ya ku padah.."eh,bukan lah.tok cincin ku lah" ya nya padah ___ ya pun ada cincin yg sama kedak ya..sebijik..ya ku padah beli kat tempat yg sama kot.. ya nya padah gik..bukan _____yg beli..tapi gerek _____ yg berik..aku pun mula curious.. ya ku tanya sapa gerek ____..terkejut ku bila dgr nya sebut nama GEREK aku!!!

@#$%^& jam ku bunyi..terus ku bangun..ishhh rupanya aku mimpi..alhamdulillah..dah2 hehe..lupakan jak..xbagus ingat ya..hehe..to SHARMINE..sabar k..dilot pun xkan lupak ko..=) daaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment