Thursday, March 4, 2010

nasi goreng!!

salam2 sume..ari nie sgt2 best!!hehe..bangun pagi tersenyum riang..hehe..ade2 je..hehe..tp memang best laa..takan dpt lupe argh..hehe..tyme rehat td..aku teman myne g koperasi coz dier nak beli aiskrim trofy..aku gak nak jumpe my lovely sweet darling husband..hehe..waktu kiterang smpai kat depan koperasi..tiba2 my lovely sweet darling husband tegur dr belakang.."carik org eh?"hehe..aku kate yer..hehe..then dier bagi bungkusan..aku tau tu ape..cube teka ape..hehe..NASI GORENG!!hehehe..syok nyer..hehe..bukan ape..semalam kan aku kena serang gastrik waktu gerko coz tak makan..tu arh dier nak memastikan aku makan..huhu..terharu giler arh!!tkasih banyak.............................huhu..

nak story gak..nie mimpi myne..hehehe..semalam..myne mimpi aku kahwin ngan my lovely sweet darling husband kat otel..huhu..dier kate meriah giler laa..ade wartawan..huhu..ade kete mercedes gak..wooo..giler tu..hehehe..mybe my lovely sweet darling husband dah jadi DATUK tyme tu..hehehe..myne cakap bju pengantin kiterang kaler coklat cream hehe..cantik2!!hehe..hope jadi kenyataan..hehe..

aku malas g gerko ari nie..hehe..panas giler arh..malas tu brtambah2..huhu..my lovely sweet darling husband g gerko nanti..huhu..rajin nyer dier..hehe..thats y laa makin sayang..hehe..

myne stay-out ari nie..hehe..2 days more..hehe..

love Qalilallah..

No comments:

Post a Comment