Wednesday, March 3, 2010

suria menyinar d malam hari

hujan turun membasahi bumi..
terasa kedinginannya..
namun diriku tak pernah rasa keseorangan..
kerna dirinya sentiasa bersama..
bagaikan sang suria menyinar d malam hari..

**kisah bermula**
ptg tadik ku pulang sekolah..kul 430 pm smpei umah..then ku sms my darling husband..huhu..then ku nak ke dapur carik makanan..LAPARR!!huhu..b4 ku kuar bilit,nya call..nya padah nya nmpak ku jalan kaki tek..ngan is..huhuhu..sikda papa ngan is ya..geng jak..huhu..dah laa panas ari tek..payung ku d culik zul ngan zizul..huhu..cdak 2 ya nang..k k balit g crita tadik..mekorg cita2 laa tek..tetak..kakya tiba2 ku rasa sakit perut..ADUH!!ku kenak serang gastrik..malam sebelum ya ku sikda makan nasi bha..yalah..ku padah laa ngan nya tek lak sembang gik..ku trus letak gya jak..coz I REALLY NEED TO GO TO THE TOILET!!huhu..then ku sms nya..nya cam mok sik mok jak sms..duhal nya kecik ati aku molah gya tek..suke2 ati jak letak trus..yalah..huhu..sorie2..sapalaa suruh sik makan..yalah kenak gastrik..thennnnn..

malam tok tek..dekat kul 9pm ada nya call gik tek..ku nangis tyme ya..bukan pa..ku rasa besalah bha..ku takut nya marah ngan aku sal ya..aku tau aku salah juak coz sik madah awal ngan nya bha..nya madah nya yg salah alu pikir lain2..sikpa2 ku maafkan..bukan pa..ku s*g nya bha..yalah..ku sik mok lu kehilangan nya..gney2 pun..SIK MOK!!

kat ctok ku nak madah..n buat pengumuman..huhu..
"""""ku sayang donald duck"""""
apa pun tokrang nak madah..ku tetap dengan keputusan hati..yg berbicara untuk terus mencorak kasih dan sayang untuk dirinya..meski pun aku sikpat jd sempurna untuk nya..aku akan cuba jd yang lebih baik..cukuplaa sekali dolok ku pernah kehilangan nya..tp bukan untuk kali kedua..tidak mahu sama sekali..

ku undur diri ctok..tgu kemunculan cita myne kelak..huhu..jap2 ada sumting nak madah..
AKU SIK SUKA ORG LAIN KONGKONG IDUP KAWAN AKU!!

No comments:

Post a Comment