Saturday, March 6, 2010

sengaja mok polah tajuknya panjang2 sak baca pun panjang2,pikir pun panjang2,suma la panjang2..hahaahhaha..

assalamualaikum ya habibi ya maulana..ini ana ingin berbicara..haha..myne twk oit..s0t kit otak ku mlm twk..aku mok meluahkan ketidakpuasaan ati aku yg serba serbi kecik n mudah terluka..dalam erti kata pendek,ringkas dan padat,"sensitif"..aku repeat, SENSITIF..aku knek twk idup di kalangan insan2 n org2 yg x kenal n x phm ku..memandangkan insan2 ya x kenal n x phm,don't judge me!!i REPEAT!dun JUDGE me berdasarkan LUARAN!mun dah x tauk sapa SHARMINE,jgn la MENGADA-GADA,MENGENJIT-GENJIT KAN DRIK,MEMBANGANGKAN DRIK,MENCELAKAKAN DRIK nak menyebarkan cerita2 yg DONGENG n penuh KARUT MARUT sehingga cerita ya boleh dibukukan menjadi HIKAYAT CERITA BODOH! sori la bahasa ku mlm twk amat BERBUNGA n ENAK utk dibaca..aku X SUKA mun org nak XTAUK PAPA menyebarkan FITNAH yg memburukkan nama SHARMINE BT LATIF!mun xpuas ati,padah!x pelu nak myebarkan cerita bongok..xda guna ko polah gya..kenak x mok face 2 face??TAKUT ka?dpn aku kdk MALAIKAT GUGOK DR LANGIT..belakang aku kdk SETAN..perangei BADIK alu..ya baruk manusia bertopengkan babi..semadi aku twk mls mok kelaie..dah tauk SPM taun twk,polah la cara SPM..x pelu la isi borang free masuk neraka..ada otak x guna! pelik2..apa la salahnya ko agak aku n MINTAK MAAF??twk x..mkin dbelit2 gyk cerita..ya bok bangang..ish..ya cgek masalah..twk gyk cgek..pahal pa yg ku polah knek menimbulkan persoalan yg besar??salahkah apa yg ku polah knek??kenak org DENGKI gylak an aku owh??ada ku ngaco idup takowg ka??suka ati aku la mok polah pa yg ku suka..takowg sapa mok bawak mulut n halang aku??nang x da keja laaen ka takowg??mesti ka polah crita nak bodo??salah gylak ka pa yg ku polah nektok??nang LUARBIASA ka perkara ya???nang ANEH lu ka??nang PELIK n XPAT DTERIMA AKAL ka??ish..pelik alu manusia knek twk..cney ndak la otak2 cdak terbang??herannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!takowg mok ku mulakan perang dunia ke-3 ka bruk takowg puas??pelik alu eyh..sempit alu pemikiran..mentang2 la aku berdiam diri malas mok duli,alu mkin menjadi2..jgn smpei aku azan tkowg sorg dmi sorg..HUH!PUAS ATI ku pat luah..

No comments:

Post a Comment