Tuesday, December 15, 2009

**bila air mata mengalir**

~tibanya 1 hari..jumaat penghulu hari..~

##ada part sedih ku mok ceta sal love story ku tok..isk3..sedih ingat balit##

..............bulan brapa ku x ingat..yg pasti ariya ari jemat..tyme ya..ku dduk kat perhentian bas tggu mak ku amik..punya laa rami lu org rah sia..nak dduk pun sikda ruang..so ku berdiri laa ngan dyg..myne dah balit tyme ya..tiba2 nak..ada sorang mamat tok agak ku n dyg..alu laa nya kelakar2..ku kenal nya ya..tp sikda laa rapat gilak..kelakar2 laa mekorg tek..JAPPPPPP..PAUSE!!

**tau pahal??haha..tyme tok ku terliat laki yg ku suka ya limpas..hehe..nya k motor..cdak kelakar2 aku xdgr..hehe..fokus ngan 1 benda jak bha..hehe..tp nya sik liat aku..mybe fokus liat jalan raya kot..huhu..senyum kedirik ku liat nya..haha..gile!!**

.............then bas smpei..dyg nait laa bas ya tek..ya ku pdh ngan mamat ya tek..'nait laa bas ya'..ya nya padah..'sikpa,mek teman ktak..ada bas gik kelak bha.'..aku pun x kisah laa..lantak nya laa sia..kan rami dah org nait bas ya..so ada laa ruang k dduk..so ku dduk laa tek..tiba2 miak ya tek dduk belah aku juak..ceyy2..xlaa ku kisah gilak..tau apa yg pisahkan mekorg???just beg aku jak!!yarabi dekat ya..bukan ku xmok jauh..tp ada laki2 gik sebelah ya..yalah ku redha jak..mamat ya bak laa aku kelakar..kelakar laa aku ngan nya tek..sik lamak kakya..mak ku dtg amik aku..

>!@#$%^&*<
.....part sedih..malam ya..laki yg ku suka ya sms aku..hepi laa tek nak..sms punya sms..smpei tgh malam..ya nya call..tiba2 nya tnya..'ada sesuatu kah yg nya x tau?'..aku padah laa sikda apa..coz nang sikda bha..tiba2 nya bukak ceta sal mamat td ya..betapa dekatnya aku dduk ngan miak ya..then aku kelakar ngan miak ya punya laa syok giler..tp sikda!!ku biasa2 jak..ya ku terangkan laa ngan nya tek..tp nya cam sik cayak jak ckap aku..aku try2 gik..then call putus..keesokan ari nya..mekorg sms pun ckit2 jak..nya maseh kurang mood kot..so ku sik brani nak kaco..tp nang ku madah bena..ku sik tenang..rasa besalah pulang..coz aku dpt elak bha dr benda camtok terjadi..ada satu malam lekak ya..aku nangis..nangis..nangis..dan nangis..sedih giler ku..mmg salah aku tyme ya bha......

~~saat air mata dhalang~~
........satu malam nya call..cakap2 laa tek..ya ku tnyak nya maseh marah ka sal mamat ya..ya nya pdh..nya cayak aku..huh..lepas rasa besalah aku..ya aku minta maaf ngan nya..nya pdh sikpa..cuma nya pelu masa utk faham situasi ya..aku pun pdh makseh coz memahami aku..sejak yalah..setiap apa yg terjadi kat aku..aku ceta kat nya..bukan nya yg minta..tp aku dgn rela menceritakan nya..dan nya sedia mendengar..makseh2..


>>>>ku da padah..nya seorang yg baik!!!betul2 baik...walau pun nya sik tunjuk..<<<<

No comments:

Post a Comment