Thursday, December 17, 2009

sebelum..semasa..selepas..

~mesti pelik ngan tajuk tok..haha..~
*tido petang laa*

.........sebelum tadik..haha..ku sms ngan donald duck..donald duck~miak ku suka ya..hehe..sms laa tadik..huhu..syok aku!!hehe..rasa nak terbang d awang2 awangan jak..haha..sikda laa..sikda soalan lain laa dtnyak nya ya..'dah makan?'..haha..lawak2..haha..tp ku sik makan aritok tek..ntah laa..sikda selera..huhu..sikpa laa..malam lak makan li..ku mok ceta sal malam td bole?huhu..bole jak laa..hehe..malam td ku sms ngan nya..huhu..biasa laa kan..tau jak aku..syok laa!!haha..bukan apa,x sangka org yg aku suka..suka aku juak..haha..ok2..malam td..kul 1 lebih kalu x silap ku..aku dah tido tyme ya..tiba2 hanset berbunyi..yahoooo~bunyi sms aku dtg..haha..

donald duck:hehe..
aku:aik..
donald duck:mesej kat num cel tdk..ingat tido dah..
aku:dah tido..tp tersedar..cel off..
donald duck:sory2..kaco tido..
aku:sikpa2..hargai masa yg ada..
donald duck:ok2..
aku:pa polah?
donald duck:tgk naruto kejap..byk tertggal dah..
aku:oo..tgk laa dolok..
donald duck:ok2..jap k..
aku:ok2..sikpa2..
donald duck:aik..sms jak..sikpa..sik kaco pun..
aku:ok2..
donald duck:tnyak sumting bole?
aku:apa ya?
donald duck:y me?
aku:ha?xfaham..
donald duck:y me?ada org lain gik sesuai bha..
aku:ya keja jodoh..serah jak ngan Pencipta..
donald duck:tau..tp bole pilih..then y me?
aku:sik tau..haha..cey2..
donald duck:hati?
aku:suka
donald duck:dah tau..hehe..
aku:bagus..hehe

*selebihnya ne bole padah..hahaha..sikda laa..xlamak kakya..aku call nya..ckap2..smpei tempoh abis..haha..lawak bha nya ya..hehe..mala jak soalan 'dah makan?'..haha..mun takorg kenal nya.. mesti best..nya baik..hormat org lain..jaga hati org..mendahulukan org lain..n paling best..mala jak polah aku tersenyum..huhu..sakit pipi aku..coz lamak gilak senyum mun sms atau call ngan nya..haha..*

............semasa tadik..x aman ku tido tdk..adk ku mala kuar masuk bilit aku..abg ku gik..zizi ya..nya sengaja main pintu..sak aku xpat tido..jaik na juak eyy..geram aku!!hahaha..kakya nya call gerek nya besar2 kelakar..sak ku dgr n sikpat tido..hahaha..ceh!!bukan ku jeles pun..hahaha...pelik zizi ya..hahahahaha..aku tido tadik..tp yalah..x tenteram..coz ada giant azizi ya!!hahahaha..............

............selepas tadik..aku bgun dari tido ya tek..dah memang xpat tido gik oleh azizi ya..ya ku liat hanset..ada miskol dr kakak aku..wahh!!!kakak tersayang laa..aku g kat ruang tv..aku k tepon umah call umah kakak aku..cun2 nya angkat..waaaaa..rindu ngan kakak ku..cey..hehe..ceta2 laa tek..ku padah esok ku ngan family suma g sabah..ngan atull sekali..haaaa!!!lupak pdh..

[ku g sabah esok..melancong..ngan family smua..jd..mybe myne jak ada post..huhu..]

..........smbung tadik..best laa kelakar ngan kakak ku..kakak ku ya namanya dygku asmanissa.. 17tahun..cantik weii..hehe..dah laa bait..penyayang..hehe..yalah kakak ku..lepas call kakak aku.. mesti laa sms donald duck gik..hehe..then ku on9..smpei sekarang..hehe..

>>>>>ok laa..ya jak..mybe tok last ku post b4 ke sabah..doakan aku slamat smpei n best d cnun..hehe..salam syg smua!!!!<<<<<

No comments:

Post a Comment