Tuesday, December 22, 2009

kesedihan

pahal insan yg begelar IBU BAPA susah gylak mok memahami n mempercayai seorang anak? cdak x mok paham ckit pun ati ank cdak twk yg bernama sharmine! tyme ank cdak twk sedih,murung,tension ada cdak mbik tauk?cdak x tauk ka ank cdak twk dah give up mok idup??salahkah aku mencari SEDIKIT kegembiraan k ngubat ati ku dikpun??salahkah?ADA FAMILY PUN XDA GUNA! maybe ku twk ank PUNGUT kali nak..ya lyn ku kdk twk..cdak x tauk aku memerlukan FAMILY k brik semangat n dorongan k ku trus idup..p apa yg aku dpt?? CACIAN,TERAJANG,TAMPAR...bebaloi ka ada family kdk ya??cdak mok ku polah apa???dudok lam rumah 24 jam??apa yg ku dpt mun teperap lam umh nak seksa drik ku pun??dahla ati ku mseh bbisa lukak...mkin ari mkin betambah lukak ku..tiap2 mlm mun ku tdo,mesti ku berdoa ku x bgun2 gyk..pelukah cdak mggunakan kekerasan k tegor aku??terok gylak ka aku smpe ku pelu ditego kdk ya??keras gylak ka ti ku twk smpe cdak x bole k BAHASA YG LEMBUT mk tego ku??mkin cdak polah gya nak,mkin yalah otak ku xpat menerimak..mkin yalah aku memberontak..tauk x OTAK KU DAH MATI nektok..serupa kdk MAYAT IDUP!pahal adik beradik ku nak laen x dpolah kdk ya??phl aku sorg???apa SALAH AKU??knk cdak susah gylak mok cayak aku??aku dah polah semuanya k cdak..ku study bena2 demi cdak..phl cdak x sedar suma ya??apahal???aku jga drik ku bna2 supaya ku x malukn cdak..aku x besosial pun kdk org laen..apa salah aku??apa??terok ka aku twk???tiap2 ari ku sembahyang doakn cdak..apa salahku??apa??pahal cdak x suka an ku??pahal??dear my FATHER N MOTHER,you already lost your DAUGHTER!

No comments:

Post a Comment