Monday, December 14, 2009

kaydut tok!!!!!!!!!!!

salam suma!!!uishh..lamak giler dah rasanya x post tok..penyakit M dtg bertandang bha..ya susah..haha..mala jak nyuruh myne post..tedah nya..alang2 dah post tok..biar pnjang2 ow..k ku mula cita tok!!smua bukak mata besar2 baca..orite?okay?bgus!!!

~eyy jap!!torang tok mok dgr kisah love story ku kah??fren story ku??haha..bha mana2 la ow..~


**tok crita ku jd pengapit tyme kakak ku kawen riya k**
~ari jemat 27/11 kakak ku selamat nikah rah masjid asyakirin lepas semayang jemat..haa..tyme ya pengantin empuan dtg lmbat..berpeluh dah pengantin laki tggu..hehe..aku pun turut lmbat ariya..ne sik tido kul 3 pagi semata2 mok jait manik d bju jak..haha..p cantek2..haha..then ku amik gmbar la tek..biasa laa..camera girl!!chewah..

~ri sabtu 28/11 aku dah mula bz..dush!!huhu..kakak ku laa..nya ya betukar2 bju indah..layan ajak la karenah..haha..aku pengapit tok laa kenak angkat bju nya yg berurai2 d blkg ya..aku yg bepeluh bukan nya pengantin..ahah!tyme kakak ku tukar bju..ku curi2 g makan..lapar giler dah tyme ya!!!ish...tuhan saja yg tahu..

~ri ahad 29/11 ari plg lelah!!!aku k bju pich tyme tok..mareknya aku k ijo..x pasal2 aku juak kenak make up..p tetap cantek deh..haha..then g umah pihak laki..lelah laa juak..begmbar x abis2..deh2..dah2 abis sal jd pengapit..


>ku smbung post baru laa love n fren story ya ow..huhu..pnjg gilak dah tok..<

No comments:

Post a Comment