Tuesday, December 15, 2009

mungkin betul gerak hatiku??

alo suma..

~ada sumting terjadi malam td..dan aku lom ceta kat sapa2 gik..myne pun lom..jd patut kah aku ceta kat blog tok??hurrrmmmmm,,,~

**malam td..miak yg ku suka ya call aku..eh3..sik3..aku call nya..huhu..kelakar2 laa tek..haha..tp adik2 ku ya kaco daun jak..cdak lom tido malam tek..malu laa aku nak kelakar ngan miak ya depan adk2 ku nak..haha..dah laa cdak tetak2..geram ku liat..ish!!kakya ku g ruang tamu laa sikda org bha..bole kelakar..chewah..hehe..panjang juak laa mekorg kelakar..**

......then kul 4..masa tidak mengizinkan..so,sama2 laa undur dirik tek..kakya ku sms nya..ku tanya..ada menda nak dmadah kah?then nya sik eply..eran laa aku..so..aku laa anta sms lok..pesan2 kat nya..huhu..cam mak nya jak..cey2..tiba2 nya eply..nya padah..nya dah send mesej kat inbox faxebook..bacalaa esok..pa esok2??ku nang trus baca tyme2 ya juak..penting bha!!.......

>>>>dah log in facebook..ku liat ada 1 mesej kat inbox..ku tekan..aku liat laa sapa anta..nya laa ya..sebelum ku baca ya..nebes ku..nebes giler2..coz munkinkah betul gerak atiku???<<<<<<

~~~~~~apa sebenarnya yg nya tulis?????~~~~~~

No comments:

Post a Comment