Tuesday, December 15, 2009

~permintaan~

**ada peminatku minta ku smbung love story ku ya..chewah..**

~p actually ku ada crita juak mok story sebenarnya!!haha..~

.........malam td nya call aku!!!!!syok nya!!haha..lamak juak kelakar..berjam haha..bukan apa lamak dah x berhubung bha..yalah..keadaan xmengizinkan bha..aku redha..apa2 pun..malam td best!!hehe..then mek2 pun sms2 juak..saling tukar2 ceta..besh3!!.............

.........tp kan,malam td ku sedih juak ckit..coz..nya ada sentuh sal 'andai kita x gik berhubung'..waa.. macam bunyi nya ya mok melafazkan kata pisah..uishhh..nebes ku..tp nya terus tukar topik mlm td bila aku dah diam ajak..huhu..nya tanya 'dah makan?'..haha..mcm xda soalan lain jak..haha..tp ok lah nya..nya pikir juak bha sal aku..nya jaga ati aku..yalah ati ku ada guard jaga tok..haha..chewah..

>tau ku tido kul brapa???hahaha..8pagi..hahaha<
>gile!!<

No comments:

Post a Comment